Kurtlar Vadisi Vatan 2017 Full izle
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (89 votes, average: 3,56 out of 5)

ilkfullfilmizle
FILM BILGILERI 4 ay önce eklendi
Kurtlar Vadisi Vatan 2017 Full izle

Ülkemizin ölümsüz dizisi olarak görülen ve hiç bitmeyeceği düşünülen “Kurtlar Vadisi Darbe” dizisinin bir filmi daha geliyor. Polat Alemdar’ın bu ülkede el atmadığı hiç bir şey kalmamıştı zaten. Sınır ötesi operasyonlar , rehine kurtarma ve buna benzer bir çok zor görevi kolaylıkla başarmıştır. Bu sefer ülkeye yapılması düşünülen bir darbe girişimini engelleyecektir. Bunu yaparken bir çok zorlu görevi tamamlaması gerekecektir. 2017 filmlerinin yavaş yavaş gelmeye başladığı bu dönemde ülkemizde 15 Temmuz 2016 tarihinde yaşanan darbe girişimini konu alaca olan anlamlı bir film geliyor. en iyi filmlerin en doğru adresinde olmanın keyfini yaşayabilirsiniz.

Tür: 2017 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Editör Önerisi Filmler, IMDB 7+ Filmler, Macera Filmleri, Polisiye Filmler, Yakında Gelecek Filmler, Yerli Filmler

Yapım: 2017 - Türkiye

IMDB Puanı: 9.4

Yönetmen: Zübeyr Şaşmaz

Oyuncular: Necati Şaşmaz , Umut Karadağ , Gürkan Uygun , Kenan Çoban , Erdal Beşikçioğlu , Erkan Sever , Zafer Diper , Nur Fettahoğlu , Harun Aykut , Ayten Uncuoğlu , Mustafa Yaşar , Billy Zane , Ghassan Massoud , Bergüzar Korel , Gary Busey , Diego Serrano ve Spencer Garrett

Etiketler: , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kurtlar Vadisi Vatan 2017 Full izle” filminde 40 Yorum bulunuyor.
  1. necati - 1 sene önce demiş ki:

    fragman silinmiş

  2. hazar - 1 sene önce demiş ki:

    harika filim abi devamini bekliyoruz

  3. Kurtlar Vadisi Vatan - 5 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  4. ceyhun - 4 ay önce demiş ki:

    film nerden izleyecegim hepsinde fraqman aciyo

  5. By ZeY - 4 ay önce demiş ki:

    Bomba gibi be

  6. Balkan - 4 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  7. ali - 4 ay önce demiş ki:

    darbeyi yapan subay astsubay ama en ön de duran yine uzm ÇVŞ o darbede uzm ÇVŞ mu vardı da onu darbeci olarak gösteriliyor ayıp mk ayıp

  8. Fero - 4 ay önce demiş ki:

    Özür dilerim kelimeler yanlış yazılmış. Sorum aslında filmi sayfanizda nsl izleyebilirim sadece fragman gösteriyor.yardimci olursaniz sevinirim.tsk

  9. Canan - 3 ay önce demiş ki:

    birgün bu diziye yorum yazacağım aklıma bile gelmezdi:)ama baktım nesrin,zeynep ve aryam gelmiş bende dur bakim ne yazmışlar dedim ve geldim ve de okudum bencede saçma bir dizi aryoşum bilir aslında çünkü konuşmuştuk bunu 🙂 bencede artık saçmaladı bitmesi lazım ama bir yandanda finalini istemiyorum çünkü kara ekmek bittiğinde çok üzülmüştüm 🙁 ve babam başta olmak üzere kimsenin üzülmesini istemem çünkü o duyguyu çok iyi biliyorum ya necati’ni iyi oyuncu sadece tek bi dizide oynayan ve tek bi karekterde oynayana oyuncu deniliyorsa dizilerdeki her kez oyuncu demeki evet yılarca bu dizide oynadı çünkü başka bi dizisi tutmazdı oda tutulan fizisinin ekmeyiniz yiyiyor necati de mimik diye bişey yok siz de ona oyuncu diyiyorsun kenan bir sürü karekterlere büründü oyunculuk bunu gerektirir hepsinin hakını fazlasıyla verdi ve sayamicağım kadar ödülleri piskopatı oynadı aşık adamı oynadı garip bi babayı oynadı seri katili oynadı oyuncu dediğin karekterden karektere geçer sadece bir dizide oynayana oyuncu denmez yeşil çam oyuncular bile kenan diyiyor yılmaz güney ve kadir inanırım veliahtı diyiyorlar sen kenan’a laf süylüyorsun ay çok komik önemli olan yıların oyuncuların ne dediği sizin gibi oyunculukta bi kurtlar vadisi vatan izle haber olan insanların ne dediği önemli deyil tek bi karekter de oynatan birine oyuncu dendiğini ilkez sizde gürüyorum necati’de ne karizma nede oyunculuk diye bişey yok kenan’ın bütün dizileri tutuldu ve izlendi kenan necati gibi sadece tek bi dizide yaşlanmak istemiyor karekterden karektere geçiyor işte oyunculuk bu risk almak necati gibi tek bi dizinin ekmeni yemek deyil

  10. realtime - 3 ay önce demiş ki:

    iMDB Puanı: 9.4 😀 NERENİN İMDB Sİ BU HİNDİSTANINMI İMDB 4

  11. polat - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  12. ahmet - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  13. halil - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  14. Kurtlar Vadisi Vatan - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  15. ahmet serdar - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  16. denis - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  17. ahmet - 3 ay önce demiş ki:

    fragman çıkıyor sadice

  18. asdasd - 3 ay önce demiş ki:

    tek parça kıçınıza girsin 😉

  19. sizingibiturkun - 3 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  20. yagmurbey - 2 ay önce demiş ki:

    ulan kim burda bu filmi izledi? birde izlemiş izlemiş yorum yapmanız yokmu biz boşa zaman harcadık sende düş diyorsunuz açıkçası

  21. Cevdet - 2 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  22. Sarı - 2 ay önce demiş ki:

    Şu filmi ne zaman koyacaksınız o kadar para verdik filmi izleyemiyoruz ?

  23. asdasda - 2 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  24. Mahmut - 2 ay önce demiş ki:

    Güzel film

  25. Kurtlar - 2 ay önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  26. mehmet - 1 ay önce demiş ki:

    vatan dıye baska fılım kuyanın

  27. Faruk - 4 hafta önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  28. mehmet - 4 hafta önce demiş ki:

    gerçekler ve vadi

  29. oanko - 3 hafta önce demiş ki:

    kral

  30. asdasd - 2 hafta önce demiş ki:

    izlenmiyor

  31. kurtlar vadisi - 2 hafta önce demiş ki:

    kurtlar vadisi vatan

  32. Rzayev - 2 hafta önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  33. ali veli - 1 hafta önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  34. Kurtlar Vadisi Vatan - 1 hafta önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  35. yasin - 7 gün önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  36. cem - 4 gün önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Vatan

  37. Meee - 3 gün önce demiş ki:

    Oo on numera

  38. Isimsiz - 2 gün önce demiş ki:

    Kurtlar vadisi vatan

  39. Ali Veli - 2 gün önce demiş ki:

    kurtlar vadisi vatan